جذب و ساماندهی مسافربرهای شخصی در بندرعباس

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به کمبود ناوگان تاکسی فعال در حمل و نقل درون‌شهری و به منظور افزایش ظرفیت ناوگان، در نظر گرفته شده نسبت به ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی متقاضی، اقدام شود.

به گزارش تیلا نیوز، عمار زاهدی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی رانندگان دارای واجد شرایط می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس افزود: این سازمان به‌ منظور افزایش ناوگان تاکسیرانی در برخی از خطوط شهری به ‌ویژه خطوط فرعی نسبت به جذب و ساماندهی تعداد محدودی خودروی مسافربر شخصی اقدام می‌کنند.

زاهدی با تأکید بر اینکه در صورت عدم دریافت مجوز از سوی مسافربرهای شخصی، متخلفین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند، افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به حوزه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت سازمان، واقع در ساختمان اداری پایانه مسافربری خلیج‌فارس مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی ساماندهی نشده و یا دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب از طریق شماره تماس ۳-۳۳۷۱۰۰۰۱ و شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۱۷۶ تخلفات صورت گرفته را به واحد نظارت و بازرسی سازمان جهت پیگیری اطلاع دهند.