جوانان بومی جویای کار هرمزگانی در پورتال استانداری ثبت نام کنند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده توسط استاندار هرمزگان، مقرر شد صنایع استان نیازهای خود را در زمینه جذب و بکارگیری نیروی انسانی جدید از طریق بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال استانداری هرمزگان تامین کنند.

به گزارش تیلا نیوز، محسن خاکی نهاد صبح امروز اظهار کرد: مهدی دوستی استاندار هرمزگان از زمان انتصاب، حل مساله اشتغال و به کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان را به عنوان یکی از دغدغه های مهم خود در دستور کار قرار داده است و در سفر اخیر رییس جمهور به استان ، این مطالبه از سوی استاندار به شکل پیشنهاد به هیات دولت ارائه شد که با نگاه مساعد دولت برای رفع مشکل اشتغال جوانان بومی استان ، خوشبختانه پیشنهاد استاندار مورد تصویب قرار گرفت.

خاکی نهاد گفت: متقاضیان اشتغال می‌توانند با مراجعه به پورتال استانداری هرمزگان، از طریق بخش ثبت نام در سایت به نشانی www.hormozgan.ir اطلاعات خود را وارد و درخواست خود را ثبت کنند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: این اطلاعات از سوی استانداری هرمزگان در اختیار صنایع قرار خواهد گرفت و از این پس نیاز صنایع در زمینه جذب نیروی انسانی جدید از طریق افراد ثبت نام شده در این سامانه رفع خواهد شد.