خرمای پیارم شهرستان حاجی آباد برندسازی می شود

در راستای برندسازی خرمایی پیارم حاجی آباد نشست سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد با پاسکال برنادوئی مشاور بین المللی نشان جغرافیایی برگزار شد.

به گزارش تیلا نیوز، پاسکال برنادوئی مشاور بین المللی نشان جغرافیایی امروز به شهرستان حاجی‌آباد سفر و با علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد دیدار کرد.

علی خرم نسب سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد در این دیدار ضمن عرض خوش آمد گویی و قدردانی از سفر مشاور بین المللی نشان جغرافیایی به شهرستان حاجی آباد با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: شهرستان حاجی‌آباد ظرفیت های خوبی برای تولید محصولات متفاوت بخصوص خرمای پیارم را دارد.

وی با بیان سایر محصولات تولیدی شهرستان اضافه کرد: برندسازی محصولات می‌تواند اقتصاد و درآمد خانوارها را متحول و به دنیا معرفی کند.

خرم نسب یادآور شد: مردم شهرستان حاجی آباد مردمی سخت کوش و علاقه مند به کسب و کار هستند و همکاری خوبی در اجرای این طرح خواهند داشت. همچنین دستگاههای اجرایی شهرستان نیز همکاری های لازم در این راستا را خواهند داشت.

برنادوئی با تشریح مراحل برندسازی و بازاریابی و فروش محصولات گفت: با اجرای طرح پایلوت برندسازی خرمای پیارم در شهرستان حاجی آباد، بستر این دانش برای سایر محصولات ایجاد می شود.

سمینار برندسازی خرمای پیارم با حضور باغداران، انجمن خرمای استان و تعاونی نخلداران شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری حاجی‌آباد در حال برگزاری است.