دانش‌آموز هرمزگانی به مرحله نهایی المپیاد نانو راه یافت

به گزارش تیلا نیوز، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز با اعلام این خبر در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: تاکنون دو مرحله از سیزدهمین دوره این المپیاد به صورت کتبی به ترتیب هشتم بهمن ۱۴۰۰ و بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شده است. وی افزود: در مرحله اول ۲۴ دانش آموز هرمزگانی نمره حد […]

به گزارش تیلا نیوز، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز با اعلام این خبر در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: تاکنون دو مرحله از سیزدهمین دوره این المپیاد به صورت کتبی به ترتیب هشتم بهمن ۱۴۰۰ و بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شده است.

وی افزود: در مرحله اول ۲۴ دانش آموز هرمزگانی نمره حد نصاب برای ورود به مرحله دوم را کسب کردند و از این تعداد دانش آموز «نرجس عالیقدر» دانش آموز پایه دوازدهم تجربی از دبیرستان نمونه مهدیه و عضو فعال پژوهش سرای دانش آموزی ولایت ناحیه دو بندرعباس به مرحله نهایی راه یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: در مرحله پایانی این دانش آموز در یک اردوی علمی- عملی که از تاریخ ۱۸ تیرماه لغایت ۲ مرداد ۱۴۰۱ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در تهران برگزار خواهد شد شرکت می‌کند.

قویدل ادامه داد: از هشتمین تا دوازدهمین دوره این المپیاد، هرمزگان چهار مدال طلا، ۲ نقره و پنج برنز در کارنامه خود دارد که این مهم نشان از توانمندی، خلاقیت و پشتکار دانش آموزان هرمزگانی در سایه تلاش و حمایت معلمان و مربیان و اولیا دارد.