معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

دانش آموزان هرمزگانی ۵ رتبه کشوری مسابقات قرآن و عترت را از آن خود کردند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۵ رتبه برتر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری به دانش آموزان هرمزگان رسید.

به گزارش تیلا نیوز، احمد مهرانی در جمع رسانه ها گفت: دانش آموزان استان هرمزگان توانستند در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری دو رتبه اول کشوری، دو رتبه دوم و یک رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

وی افزود: فاطمه زاهدانی در انشای نماز پایه دهم و کوثر همتی در حفظ ۵ جزء قرآن کریم متوسطه دوم توانستند با برتری بر تمامی رقبای خود، رتبه اول کشوری را به استان هرمزگان اختصاص دهند.

به گفته مهرانی، مهدی ذاکری دررشته انشای نماز و فرشته حاتمی گوربندی نیز در رشته احکام توانستند رتبه دوم کشوری سی و نهمین دوره این مسابقات را بدست آورند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: دیگر دانش آموز هرمزگانی آسیه بهینه نیز توانست رتبه سوم کشوری در حفظ ۱۰ جزء متوسطه اول را به خود اختصاص دهد.

مهرانی خاطر نشان ساخت: ۷۴ دانش آموز هرمزگانی با کسب امتیازات لازم به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت راه پیدا کردند و از این جمع، ۱۹ نفر راهی مرحله نهائی شدند که از این جمع ۵ دانش آموز حائز رتبه برتر کشوری شدند.