دستیار وزارت خارجه: تلاش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود

نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و انشاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونا امروز (پنجشنبه) به کشور، گفت که تلاش در این راستا ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از انتخاب، «رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در حساب کاربریش در توئیتر با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور نوشت: پنج روز پیش نوشتم تلاش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا کرده و ادامه می‌یابد.

وی افزود: تلاش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود.


دستیار وزیر امور خارجه با بیان این‌که همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، خاطرنشان کرد: شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود ۳۰۰ دُز روز شنبه وارد شود. نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و انشاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

«رضا زبیب» پیش از این در یک رشته توئیت به اقدامات انجام شده توسط این وزارتخانه پس از شیوع ویروس کرونا و رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در راستای خرید و واردات واکسن کرونا پرداخت.

«سید رسول مهاجر» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه این هفته در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محموله جدید واکسن کرونا این هفته وارد کشور می‌شود.