دورکاری یک سوم کارمندان ادارات بندرعباس ادامه دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: طبق جدید ترین رنگ بندی کرونا، بندرعباس و هشت شهر میناب، رودان، جاسک، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد قرار دارند که دورکاری یک سوم کارمندان در این شهرها ادامه دارد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، نازنین شیبانی تذرجی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در این شهرها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری به صورت کامل حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند که در شرایط آبی، همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند.

معاون استانداری هرمزگان اظهار داشت: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، تشکیل نشست ها با رعایت الزام های فضای سربسته، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف ۵۰ نفر مجاز خواهد بود.

شیبانی تذرجی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و ادارات موظفند دورکاری کارکنان با در اولویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای را اجرا کنند.

وی یاد آور شد: اجرای مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌است و بر همین اساس اجرای این شیوه نامه ها به تمام دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.