رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان: هرمزگانی‌ها برای دریافت دوز دوم واکسن کرونا منتظر دریافت پیامک باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه افرادی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند برای دریافت دوز دوم منتظر دریافت پیامک باشند، اظهار کرد: به علت تاخیر در واردات واکسن به کشور ممکن است تزریق دوز دوم با تاخیر انجام شود.

به گزارش تیلا نیوز، دکتر حسین فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۸۸۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه با بستری شدن ۲۵۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۹۷ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه افرادی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند برای دریافت دوز دوم منتظر دریافت پیامک باشند، اظهار کرد: به علت تاخیر در واردات واکسن به کشور ممکن است تزریق دوز دوم با تاخیر انجام شود.

وی اضافه کرد: مردم از بابت این تاخیر نگرانی نداشته باشند چراکه فاصله تزریق دو دوز در برخی از واکسن‌ها از ۴ تا ۸ هفته و یا حتی تا ۱۲ هفته نیز متغیر است و این موضوع در تاثیرگذاری این واکسن‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: همه افراد حتی افرادی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.