رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: بیمارستان حاجی آباد بزودی به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مجهز خواهد شد

اختصاصی تیلا نیوز - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دستگاه «سی تی اسکن ۱۶ اسلایس» بیمارستان حاجی آباد بزودی وارد و راه اندازی خواهد شد، اما برای تأمین آمبولانس فعلا مشکل داریم.

دکتر حسین فرشیدی، در سومین نشست خبری سال ۱۴۰۰ با رسانه ها، در پاسخ به پرسش خبرنگار تیلا نیوز در خصوص تأمین و اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بیمارستان حاجی آباد گفت: با ورود اولین محموله وارداتی دستگاه های «سی تی اسکن» وزارت بهداشت که البته مجوزهای آن نیز اخذ شده، دستگاه جدید «سی تی اسکن ۱۶ اسلایس» در بیمارستان حاجی آباد نصب خواهد شد. البته در سفر فردا دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به هرمزگان، جهت تسریع کار، مجددا نیز تأکید و پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به کمبود آمبولانس در برخی بیمارستان های استان افزود: در خصوص تأمین آمبولانس فعلا مشکل داریم و اگر خیرین حوزه سلامت جهت وارد کردن آمبولانس به ما کمک کنند، ما مجوز های لازم جهت ترخیص در اختیار داریم و دست همه را به گرمی می فشاریم.


🔰 تیلا نیوز : با توجه به رشد جمعیت و مهاجر پذیر بودن شهرستان حاجی آباد و واقع شدن در کرویدر اصلی بندرعباس – تهران و همچنین آغاز عملیات اجرایی دو شهرک صنعتی – معدنی بزرگ در جنوب این شهرستان (در منطقه سرچاهان)، علاوه بر تسریع در جهت تجهیز تنها بیمارستان شمال استان به دستگاه سی تی اسکن پیشرفته، تأمین یک دستگاه «MRI» نیز برای این شهرستان ضروری به نظر می رسد.