رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان: دستگاه‌های اجرایی برتر هرمزگان معرفی شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی برتر استان هرمزگان معرفی شدند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، صالح دریانورد عصر شنبه در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی که در سالن شرکت گاز برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره ملاک و ارزیابی عملکرد تمام دستگاه‌ها نیست.

وی عنوان کرد: ۵۰ درصد ارزیابی‌ها مبتنی بر ازریابی شاخص‌های اختصاصی است و هر دستگاه در حوزه مأموریتی خودش ارزیابی می‌شود.

دریانورد عنوان کرد: اعلام نام دستگاهی به این معنا نیست که دستگاه دیگری کم کاری کرده است، بلکه فرجام فعالیت‌های دولت، همدلی و هم افزایی دستگاه اجرایی برای حل مشکلات مردم است.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با بیان اینکه که ارکان نظام همه با هم هماهنگ فعالیت کردند، بیان داشت: کار دولت تدبیر هماهنگی تمام ارکان نظام برای پیشبرد اهداف عالی نظام و جلب رضایمتمندی مردم استفاده کند.

دریانورد با اشاره به دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ابراز داشت: سازمان صنعتی، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات از جمله دستگاه‌های برتر در این حوزه هستند.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه‌های برتر در حوزه آموزشی هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی، ناظر گمرکات جنوب شرق، برق منطقه‌ای، آب منطقه‌ی و سازمان نوسازی مدارس دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی شاخص‌های تولیدی و خدماتی هستند.

دریانورد بیان داشت: در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های سلامت و رفاه اجتماعی، مدیریت تأمین اجتماعی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل ثبت احوال رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی اظهار کرد: اداره کل منابع طبیعی، راه‌آهن و راه و شهرسازی به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

دبیر جشنواره شهید رجایی هرمزگان ابراز داشت: در حوزه اقدامات برجسته و خاص در حوزه وظایف اختصاصی بانک کشاورزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان و اداره کل بنادر و دریانوردی به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

دریانورد ادامه داد: نفت بندرعباس، فولاد بندرعباس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های سلامت، ورزش، اقتصاد و … به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

وی بیان داشت: فرمانداران بندرعباس، میناب و حاجی‌آباد به عنوان فرمانداران برتر انتخاب شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با اشاره به نقش هماهنگی کننده مدیران کل استانداری هرمزگان تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مدیرکل شهرسازی، مدیرکل تحول، مدیرکل اقتصادی، مدیرکل امنیتی و مدیرکل بازرسی به عنوان مدیران کل برتر استانداری هرمزگان انتخاب شدند.