رئیس صداوسیما: درمورد بازگشت فردوسی پور، پاسخم همان است که قبلا گفتم

جبلی در مورد بازگشت چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور به آنتن رسانه ملی یادآور شد که پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام. رئیس صداوسیما پیشتر در پاسخ به درخواست یک هوادار فوتبال درباره احیای نود با اجرای فردوسی‌پور گفته بود: «از نظر ما ایشان منعی ندارد و می‌تواند بازگردد.»

خانه ملت نوشت: پیمان جبلی گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی رسانه ملی است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به رسانه ملی گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی رسانه ملی است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچ گونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد که استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها از ضوابط و معیارهای اساسی سازمان است، در دوره جدید ما سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.

جبلی در مورد بازگشت چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور به آنتن رسانه ملی هم یادآور شد که پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.

به گزارش «انتخاب»، روز دهم مهرماه، ویدیویی از دیدار پیمان جبلی با خبرنگاران خوزستانی منتشر شد که طی آن فردی که خود را از خانواده شهدا و طرفداران فوتبال تیم‌های خوزستانی معرفی می‌کند در گفتگو با پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما از او درخواست می‌کند که عادل فردوسی پور را بازگرداند و می‌گوید: «از شما خواهش می‌کنم برنامه نود را با اجرای عادل فردوسی‌پور احیا کنید تا کام فوتبال‌دوستان شیرین‌تر از پیش شود.»

رئیس صداوسیما هم در پاسخ به درخواست این هوادار فوتبال درباره فردوسی‌پور می‌گوید: «از نظر ما ایشان منعی ندارد و می‌تواند بازگردد.»