رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: جلسه امروز با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چالشی بود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: جلسه چالشی بود و اعضای کمیسیون سوالات بسیار چالش برانگیزی در حوزه آموزش و پرورش از وزیر پیشنهادی داشتند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا،«علیرضا منادی سفیدان» رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش پای صحبت های گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پروررش «حسین باغگلی» نشستیم. جلسه چالشی بود و اعضای کمیسیون سوالات بسیار چالش برانگیزی داشتند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه در خصوص سن وزیر و سوابق ایشان و اینکه آموزش و پرورشی نیست سوالاتی مطرح شد و اینکه جوان است البته این از دیدگاه برخی امتیاز و برخی دیگر سوال بود.

منادی سفیدان با اشاره به چالش های حوزه آموزش و پرورش بیان داشت: بودجه آموزش و پرورش ، رتبه بندی فرهنگیان ، صندوق ذخیره فرهنگیان و مدارس مناطق محروم و اینکه وزیر پیشنهادی در در مجموعه آموزش و پرورش حضور نداشته مورد بررسی قرار گرفت و وزیر پیشنهادی به سوالات نمایندگان در این زمینه جواب داد.