رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس: بارندگی های بندرعباس، ضعف های مدیریتی را هویدا کرد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به بارندگی های شدید، گفت: زحمات کارکنان و کارگران به ویژه در شهرداری بندرعباس طی روزهای گذشته قابل تقدیر و باید قدردان آن ها باشیم اما در بحث مدیریتی بازهم ضعف های گذشته هویدا شد و همانطور که پیش بینی می شد با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

به گزارش تیلا نیوز، احمد کناری نژاد، با بیان اینکه وضعیت شهر بندرعباس نشان داد از لحاظ زیرساختی با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم، افزود: متأسفانه بارندگی دو روز گذشته ضعف های زیادی در شهر بندرعباس را نمایان کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی و شهری مدام از آمادگی در مقابله با بحران صحبت می کردند اما در عمل چندان نمره قابل قبولی را نمی توان برای آن ها صادر کرد، خاطرنشان کرد: زحمات کارکنان و کارگران به ویژه در شهرداری بندرعباس طی روزهای گذشته قابل تقدیر و باید قدردان آن ها باشیم اما در بحث مدیریتی بازهم ضعف های گذشته هویدا شد و همانطور که پیش بینی می شد با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

کناری نژاد اظهار کرد: تکریم عملی و عینی پرسنل و سرمایه های انسانی یک مجموعه، اصلی مهم در جهت افزایش بهره وری، راندمان کاری و ارتقای انگیزه ی خدمت است و چنانچه این امر محقق شود می توان به تحقق اصل تکریم ارباب رجوع و ارائه ی خدمات شایسته به شهروندان نیز امید افزون تری داشت.

وی ادامه داد: از شهردار بندرعباس درخواست می شود از محل مبلغی که طبق بند ه تبصره ۱۴ بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری بندرعباس، تحت عنوان پاداش ویژه، با صلاحدید شهردار به کارکنان به هنگام انجام کارهای ویژه از جمله قبول مسئولیت های ویژه در شرایط بحرانی، تعلق می گیرد،‌ پاداش ویژه ای را برای پرسنلی که در شرایط بارندگی اخیر، مجدانه در جهت مقابله با بحران و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان تلاش کردند، در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه اگر مدت بارندگی و شدت آن بیشتر بود به طور حتم خسارات جبران ناپذیری برجای می ماند، بیان کرد: باید در بحث زیرساخت ها و شبکه سازی یکپارچه در بندرعباس فکر جدی به کار بست و چاره و درمان دائمی را جایگزین مرحم های موقتی و سست کنیم.

وی با بیان اینکه اعتراض و انتقاد شهروندان به نحوه مدیریت شهری در شرایط کنونی بجا و باید بابت تمامی ضعف ها عذرخواهی کنیم، عنوان کرد: امیدوارم هرچه زودتر کمیته ویژه ای با برنامه و مدیریت صحیح در این راستا شکل گیرد تا در حوادثی همچون سیل و بارندگی اینچنین شاهد مشکلات و آبگرفتگی ها و خسارات به تأسیسات شهری نباشیم.

کناری نژاد با اشاره به اینکه امیدوارم با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و مسافرپذیری بندرعباس هرچه زودتر شاهد برنامه ویژه ای برای ساماندهی شهر برای آمادگی تحقق این امر باشیم وگرنه در نوروز شاهد مشکلات بیشتری در سطح شهر بندرعباس خواهیم بود.