رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس: هفته جاری تکلیف تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس را مشخص می کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس گفت: طی امروز و فردا جلسات نهایی برگزار و در هفته جاری تصمیم نهایی در خصوص تعیین تکلیف تیم های بسکتبال و فوتبال شهرداری بندرعباس گرفته شود.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در حال حاضر در لیگ دسته دوم کشور و تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در لیگ برتر حضور دارند و اکنون با فعالیت دور جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس و همچنین پیشنهاد یکی از مجموعه های صنعتی هرمزگان به این مجموعه جهت انتقال امتیاز تیم های فوتبال و بسکتبال آن هم بدون پرداخت پول و همچنین عدم تسویه بدهی های به جای مانده، چالشی بزرگ مقابل پارلمان شهری بندرعباس قرار گرفته و همین موضوع و آینده و چگونگی فعالیت این دو تیم سبب نگرانی جامعه ورزش استان هرمزگان شده است.

به گزارش تیلا نیوز، حسن سالاری در خصوص آینده تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته های فوتبال و بسکتبال، افزود: سه شنبه هفته گذشته هیئت رئیسه کمیسیون های شورای شهر بندرعباس مشخص و بلافاصله جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را از چهارشنبه آغاز کردیم که در نخستین دستور کار جلسه نامه ارسالی شهرداری بندرعباس مبنی بر مشخص شدن آینده تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس بود.

وی با بیان اینکه چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در دو نوبت صبح و عصر جلساتی پیسوته با متولیان، مدیران و کارشناسان ورزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسات علاوه بر گزارش گیری از وضعیت این تیم ها راهکارها و برنامه های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

سالاری با اشاره به اینکه تمامی مراحل قانونی و حقوقی در حال بررسی است، اظهار کرد: بیان کردن نتیجه قطعی در خصوص آینده این تیم های ورزشی در حال حاضر امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: امیدواریم طی امروز و فردا جلسات نهایی برگزار و در هفته جاری تصمیم نهایی در خصوص تعیین تکلیف تیم های بسکتبال و فوتبال شهرداری بندرعباس گرفته شود زیرا برای تیم بسکتبال کمتر از یک هفته و برای تیم فوتبال کمتر از یکماه فرصت تصمیم گیری است و باید در این مدت این دو تیم برای حضوری پر قدرت در مسابقات مهیا شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه امیدواریم نتیجه ای که گرفته و اعلام می شود به سود ورزش استان هرمزگان باشد، اضافه کرد: در این خصوص دو موضوع هزینه های تیمداری و دیگری نتیجه و خروجی مطلوب مورد نقد و ارزیابی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه تمامی اعضای کمیسیون رسیدن به قله و کسب افتخار برای استان هرمزگان است، عنوان کرد: باید با ایجاد یک ساختار درست و اصولی و برنامه ریزی صحیح شرایط را برای رسیدن به موفقیت ایجاد کنیم و شهرداری بندرعباس نماینده شایسته ای برای ورزش استان هرمزگان باشد.

سالاری با بیان اینکه ۱۵ است برای تیم فوتبال و چهار سالی است برای تیم بسکتبال هزینه صورت گرفته تا به جایگاه کنونی برسیم، افزود: نگاه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس نگاه حمایتی و ارتقای ورزش استان هرمزگان است.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرعباس را “حسن سالاری، احمد کناری نژاد، حجت الاسلام احمد عامری، اسماعیل رئیسی حسن‌لنگی، اسماعیل بواشه” تشکیل می دهند.