رییس ستاد انتخابات استان: ۳۴هزار عوامل برگزاری انتخابات هرمزگان در نوبت دریافت واکسن کرونا هستند

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۳۴ هزار نفر از عوامل برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و.روستا در استان در نوبت دریافت واکسن کرونا هستند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، علی رئوفی در تشریح جزییات آخرین روند واکسیناسیون دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هرمزگان افزود: در ۲ مرحله واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات در هرمزگان از ۳۴ هزار نفر نزدیک به پنج هزار نفر تاکنون واکسن دریافت کرده اند و مابقی به تدریج برای دریافت واکسن به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می شوند.

وی بیان داشت: در مرحله اول افرادی بودند که به دلیل نبود انجام واکسیناسیون عمومی از زدن واکسن امتناع کردند که در پی تاکید وزارت کشور مبنی بر اهمیت حفظ سلامت عوامل اصلی برگزاری انتخابات اعم از فرمانداران، معاونانشان، بخشداران و مسوولان کمیته ها ناچار اقدام به تزریق واکسن نمودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: در کنار واکسیناسیون عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی دخیل در برگزاری انتخابات هرمزگان، اصحاب رسانه ای هم که به صورت مستقیم با این ستاد همکاری داشته اند در اولویت برای دریافت واکسن معرفی شده اند و مابقی نیز معرفی خواهند شد.

رئوفی ادامه داد: دست اندرکاران رسانه ای برگزاری انتخابات هرمزگان نیز مرحله به مرحله واکسینه می شوند و فعالانی که از لیست جامانده، مشخصه های خود را به روابط عمومی استانداری ارسال کنند تا پس از تهیه اسامی به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت دریافت واکسن ارسال شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: سایر خبرنگاران و فعالان رسانه ای نیز برای دریافت واکسن از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدام کنند.

رئوفی تصریح کرد: فعالیت شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات هرمزگان، ارتباط مستقیم آن‌ها با مردم، جلوگیری از اختلال در روند برگزاری انتخابات و حفظ سلامتی عوامل برگزاری انتخابات و مردم، واکسیناسیون آن‌ها را قبل از برگزاری انتخابات اجتناب ناپذیر کرده بود.
عوامل برگزاری انتخابات هرمزگان شامل عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی ۳۴ هزار نفر بودند که با ستاد انتخابات استان همکاری داشتند.