رییس کل دادگستری هرمزگان: دستگاه قضایی از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کند

رییس کل دادگستری هرمزگان، مجاهدت مدافعان سلامت در برابر ویروس کرونا را تداعی‌گر ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: با توجه به تاکیدهای رییس قوه قضاییه از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، علی صالحی روز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی(ع) و به مناسبت هفته دفاع مقدس در بازدید از مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، اظهارداشت: از تلاش و جدیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صمیمانه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: ایثارگری مدافعان سلامت جلوه ای از پایداری و مقاومت ملت غیور ایران و در امتداد فرهنگ دفاع مقدس است که به همگان نشان داد به برکت خون شهدای والامقام راه رزمندگان اسلام از دفاع مقدس تا دفاع از سلامت مردم، همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی بیان کرد: رسالت و تعهد سنگین کادر درمان، پزشکان و پرستاران شریف و دلسوز در قبال سلامت جامعه موجب شده است این عزیزان به تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری «سلام اللّه علیها»، جلوه‌های بی بدیلی از نوعدوستی و خدمت را به منصه ظهور برسانند که شایسته تقدیر است.

صالحی گفت: دادگستری کل استان هرمزگان در حیطه مسوولیت‌های قانونی خود از هیچ تلاشی برای همراهی و همیاری با مدافعان سلامت فروگذار نخواهد شد و با توجه به تأکیدهای ریاست قوه قضاییه، از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.

وی در بخش دیگری ترخیص سریع اقلام ضروری حوزه بهداشت و درمان از جمله محموله‌های بزرگ دارو و سرم از گمرکات و بنادر و تحویل آن‌ها به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از مهم ترین اقدام های دستگاه قضایی استان به منظور حمایت از کادر درمان و مدافعان سلامت برشمرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این بازدید، با تقدیم لوح سپاس از ایثار و مجاهدت کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت و فعالان عرصه مقابله با کرونا تجلیل کرد.