ساخت هنرستان دریایی در جزیره هرمز

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: طی نشست با مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، ساخت هنرستان دریایی در جزیره هرمز به تصویب رسید.

به گزارش تیلا نیوز، محمد قویدل صبح امروز گفت: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در نشستی که با حضور دکتر منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولین داشت، احداث هنرستان دریایی بندری در هرمز را باتوجه به ظرفیت و نیاز دانش آموزان آن منطقه را مصوب کرد.

قویدل گفت: موقعیت و شرایط جزیره هرمز و علاقه و اشتیاق دانش آموزان این جزیره و دیگر دانش آموزان سراسر استان به دریا و فعالیت‌های مربوط به آن، نشان دهنده پتانسیل مطلوب جهت احداث هنرستانی با ظرفیت ارائه رشته‌های مرتبط با دانش‌های دریانوردی است و این مهم ما را برآن داشت تا برای انجام این پروژه پیگیری بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اداره بنادر و دریانوردی کشور در صدد اجرای طرح‌های آموزشی در سطح جزیره هرمز است و احداث این هنرستان نیز بخشی از برنامه‌های این حوزه می‌باشد که یقیناً با اجرای آن،گام موثری در مسیر اهداف تعلیم و تربیت دانش آموزان هرمزگانی برداشته خواهد شد.