ساخت و تجهیز آی سی یو، ۲۴ تخت مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ساخت و تجهیز و راه اندازی ای سی یو ۲۴ تخت بیمارستان شهید محمدی و ارتقای بخش های ویژه بیمارستان جنرال مرکز استان جهت مقابله با بیماران نیازمند به خدمات ویژه خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، دکتر پژمان شاهرخی، اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده در خصوص کمبود تخت های ای سی یو بیمارستان های دانشگاهی دستورات و پیگیری مستمر رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اهمیت ارتقاء وضعیت بیمارستان های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه به مساحت حدود ۱۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۴ تخت با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان در مدت حدود هفت ماه احداث، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت. کلیه تجهیزات پزشکی مجهز به دستگاه گرافی دیجیتال پرتابل و اکو و سونوگرافی و دستگاه بلاد گاز ،۲۶ دستگاه ونتیلاتور و ۲۴عدد تخت ویژه و ۲۴ عدد دستگاه مانیتور علائم حیاتی و یک عدد دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و سایر ملزومات پزشکی و برق اضطراری تامین، نصب و در حال بهره برداری است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز از طریق یک کریدور ارتباطی با اورژانس بزرگ و سایر بخشهای بیمارستان ارتباط دارد.