سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان: افراد بالای ۵۰ سال درهرمزگان منتظردریافت پیامک برای دریافت واکسن باشند

از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه تمامی افراد ۶۰ساله و بالاتر در هرمزگان نیز که تاکنون واکسن نزده‌اند، می‌توانند از راه سامانه Salamat.gov.ir نام‌نویسی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: افراد ۵۰ سال به بالا در استان منتظر دریافت پیامک برای اطلاع از زمان نوبت‌دهی جهت ترزیق واکسن کرونا باشند.

به گزارش تیلا نیوز، دکتر فاطمه نوروزیان چهارشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها با اشاره به واکسینه شدن ۶۰ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان افزود: از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه تمامی افراد ۶۰ساله و بالاتر در هرمزگان نیز که تاکنون واکسن نزده‌اند، می‌توانند از راه سامانه Salamat.gov.ir نام‌نویسی کنند.

وی در ادامه وضعیت بیماران و فوتی‌های کرونایی در هرمزگان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داده اند که با این تعداد شمار کل جانباختگن به هزا و ۵۳۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: جانباختگان شامل چهار مرد و ۲ زن در بازه سنی ۴۳ تا ۹۲ سال از شهر بندرعباس، پارسیان، حاجی آباد، قشم و میناب می‌باشند.

دکتر نوروزیان یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های هرمزگان بستری شدند و اکنون در مجموع ۸۶۲ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

وی گفت: از مجموع بستری‌ها، ۱۰۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.