سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان: اختصاص شمار زیادی واکسن آسترازینکا و برکت به هرمزگان/سینوفارم هم می‌آید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: شمار زیادی واکسن آسترازینکا و برکت به استان هرمزگان اختصاص یافته است و در روزهای آینده واکسن سینوفارم هم به استان وارد می شود.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۴ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۹ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزارو ۲۱۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۸۹ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۷۸۰ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۱۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه شمار زیادی واکسن آسترازینکا و برکت به استان هرمزگان اختصاص یافته است، عنوان کرد: اولویت تزریق این واکسن‌ها برای افرادی است که باید دوز دوم را دریافت کنند و به زودی به آنان پیامک ارسال می‌شود.

نوروزیان با اشاره به اینکه در روزهای آینده شمار زیادی واکسن سینوفارم هم به استان وارد می شود، اظهار کرد: از هم استانی‌ها تقاضا می شود بدون دریافت پیامک به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه نکنند.