سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: تمامی ظرفیت‌ها را برای رفع مشکلات مردم هرمزگان به میدان خواهیم آورد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ظرفیت های بسیاری برای اشتغال جوانان استان وجود دارد که با برنامه ریزی و تلاش جهادی و رفع موانع به حول وقوه الهی و کمک مسئولان وهمراهی شرکای اجتماعی مشکل بیکاری تا حدتوان رفع خواهد شد.

به گزارش تیلا نیوز، مجتبی معین وزیری صبح امروز یازدهم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای اشتغال جوانان استان وجود دارد که باید منابع مالی هدفمند تقسیم شود و با برنامه ریزی و زمانبندی جهت اجرا، نظارت مستمر، تلاش جهادی، رفع موانع و حمایت از تولید به حول وقوه الهی و کمک‌ مسئولان و همراهی شرکای اجتماعی مشکل بیکاری تا حدتوان رفع خواهد شد.

وی افزود: استان هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی صنایع بزرگ و کوچک برخورداری از بیشترین نوار ساحلی در کشور، بنادر و کشتیرانی، صنایع معدنی و فلزی ، صنایع عظیم کشتی سازی، جزایر خاص گردشگر پذیر در خلیج فارس و تنگه هرمز تا بخش گسترده ای از سواحل مکران نه تنها نباید بیکاری دراین استان وجود داشته باشد بلکه استان‌های همجوار خود را از این ظرفیت های خدادادی با توجه به نیاز سرمایه گذاری برخوردار کند.

معین وزیری با اشاره به اینکه ترویج و توسعه آموزش تعاونی ها جهت توانمند سازی این بخش در دستور کار این اداره قرار دارد، اضافه کرد: تعاونی‌های توانمندی در استان وجود دارند که هرساله در رتبه‌های نخست تعاونی ملی در کشور قرار می گیریم و امسال بیش از یک چهارم کل تعاونی های منتخب از هرمزکان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها به عنوان مظهر مشارکت مردمی در اقتصاد، از اهرم‌های عدالت محور کردن اقتصاد کشور و به عنوان ابزار اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: تمامی ظرفیت‌ها را به میدان خواهیم آورد برای رفع مشکلات مردم استان و امیدواریم که باعمل خود دعای خیر مردم نصیب‌مان شود.