سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: به دنبال ارائه برنامه ای جامع برای جذب نیروهای بومی در بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان هستیم

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: انتظار این است با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ای جامع و مدون برای جذب نیروی بومی داشته باشید و حتما متخصصین بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته شوند.

به گزارش تیلا نیوز، مجتبی معین وزیری صبح امروز در دیدار با مدیر عامل صبا فولاد خلیج فارس، افزود: صنایع در هرمزگان به عنوان یکی از منابع مهم اشتغالزایی کانون توجه است و در این زمینه تاکنون از نیروهای بومی در سطح کارهای خدماتی آنهم با حداقل جذب استفاده شده اما انتظار این است با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ای جامع و مدون برای جذب نیروی بومی داشته باشید و حتما متخصصین بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته شوند.

وی اضافه کرد: اجرای مسئولیت های اجتماعی را در حوزه اشتغال فعال کنید و با هماهنگی بین دستگاهی ذیل وزارت مردم آنچه که لایق این مردم نجیب است به بهترین وجه انجام شود.

همچنین احسان دشتیانه بر ضرورت مهارت آموزی جوانان و فارغ التحصیلان متخصص متناسب با نیازهای صبا فولاد تاکید کرد از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای تعامل هر چه بیشتر با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در انجام ماموریت ها و وظایف وزارت مردم در استان تاکید کرد.