خبری خوش برای ورزش هرمزگان؛

سپاهان نوین به فولاد هرمزگان منتقل می‌شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از تداوم حمایت های فولاد هرمزگان از رشته های ورزشی و توسعه زیرساخت های ورزشی در سالجاری خبرداد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با پیگیری های بنده و همراهی استاندار هرمزگان و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی جلسه ای صبح امروز با حضور محمد یاسر طیب نیا(مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه)، وجیه اله جعفری(معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو)، مهدی دوستی(استاندار هرمزگان) و محمد آشوری، منصور آرامی و اینجانب(نمایندگان هرمزگان در مجلس) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات مهمی برای اعتلا و رشد ورزش هرمزگان گرفته شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد با انتقال امتیاز سپاهان نوین به هرمزگان تحت عنوان سپاهان نوین فولاد هرمزگان موافقت و رشته های ورزشی در شرکت فولاد هرمزگان همچنان به فعالیتشان ادامه دهند.

مرادی با اشاره به اینکه همچنین شرکت فولاد هرمزگان در توسعه ورزش و زیرساخت ها و کمک به هیات های ورزشی نیز سهیم خواهد بود، عنوان کرد: با موافقت و حمایت طیب نیا، نیز فولاد هرمزگان در سالجاری یکی از پایه های اساسی حمایتی از ورزش استان هرمزگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بکارگیری مدیران بومی و حفظ کادرفنی موفق بومی تیم های ورزشی به ویژه فوتبال فولاد هرمزگان نیز در اولویت است، اظهار کرد: باید از حمایت های طیب نیا(مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه)، وجیه اله جعفری(معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو) در همکاری برای تحقق این خواسته مردم هرمزگان تقدیر و تشکر کنم.