شاعر جوان هرمزگان: دلبستگی استانداران را در نسبت‌شان با هنرمندان باید سنجید

مسلم محبی گفت: جناب آقای دوستی استاندار ها آمدند و رفتند اما هیچ کدام نمی توانند حتی پنج نفر از اهالی فرهنگ هرمزگان را نام ببرند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مسلم محبی شاعر جوان هرمزگانی و مسول انجمن ادبی«شعرودریا» ی هرمزگان و مسؤول برگزاری مراسم بزرگداشت روز حافظ در بندرعباس،در همین مراسم طی سخنانی خطاب به استاندار جدید هرمزگان از وی خواست در زمینه شناخت بزرگان فرهنگ و ادب هرمزگان رویه ای متفاوت نسبت به استاندارهای گذشته در پیش گیرد.

مسلم محبی که دو کتابش نامزد دریافت جوایز ملی شده است و برگزیده چندین جشنواره معتبر کشوری‌ است خطاب به دوستی استاندار هرمزگان گفت: جناب آقای دوستی استاندارها آمدند و رفتند اما هیچ کدام نمی توانند حتی ۵ نفر از اهالی فرهنگ هرمزگان را نام ببرند زیرا عرقی نسبت به هرمزگان نداشتند.

وی با نام بردن از تعدادی از بزرگان فرهنگ هرمزگان مثل ابراهیم منصفی و منصور نعیمی اظهار امیدواری گفت آقای استاندار پس از چهارسال زمانی که خواست از هرمزگان برود این اسامی را بشناسد.

شاعر جوان هرمزگانی اضافه کرد: اگر می خواهید ثابت کنید که تفاوتی میان استاندار بومی و غیربومی نیست باید نگاه متفاوتی نسبت به پیشینیان خود داشته باشید

مراسم بزرگداشت روز حافظ، نوزدهم مهرماه با حضور چهره های مطرح فرهنگ و هنر هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.