شناسایی هویت شهید گمنام کرمانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هویت شهید گمنام ۲۱ ساله که سال ۱۳۹۰ در «اردل» تشییع و به خاک سپرده شده است، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگراری فارس، منوچهر ذوالفقار، گفت: هویت شهید گمنام ۲۱ ساله که سال ۱۳۹۰ در شهرستان «اردل» تشییع و در تپه نورالشهداء این شهر به خاک سپرده شده است، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری افزود: این شهید والامقام «محمدعلی کرباسی راوری» نام دارد که ۲۵ اسفند سال ۱۳۵۹ در قالب گردان ۱۷۴ ارتش به جبهه اعزام و ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ذوالفقاری گفت: مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به‌همراه مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این استان، با حضور در منزل شهید «محمدعلی کرباسی» در کرمان، ضمن اعلام خبر شناسایی هویت این شهید والامقام، خانواده وی را پس از ۳۹ سال از چشم‌انتظاری درآرودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: هویت یکی دیگر از شهدای گمنام استان نیز شناسایی شده است که پس از اعلام رسمی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اطلاع‌رسانی لازم در این‌باره صورت می‌پذیرد