با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان؛

صندوق الکترونیکی اخذ آرا در استان هرمزگان رونمایی شد

صندوق الکترونیکی اخذ آرای روز جمعه در مراسمی با حضور رییس ستاد انتخابات هرمزگان و اعضای هیات‌های نظارت و بازرسی استان در شهر بندرعباس رونمایی شد.

صندوق الکترونیکی اخذ آرای روز جمعه در مراسمی با حضور رییس ستاد انتخابات هرمزگان و اعضای هیات‌های نظارت و بازرسی استان در شهر بندرعباس رونمایی شد.

به گزارش تیلا نیوز، رییس ستاد انتخابات هرمزگان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در مراسم رونمایی از این صندوق گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات پیش روی، آموزش عوامل اجرایی و فنی انتخابات استان به صورت تمام الکترونیک در شهر بندرعباس آغازشد.

علی رئوفی افزود: باتوجه به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهر بندرعباس برای نخستین بار، اهمیت و حساسیت موضوع را دوچندان کرده است و باید تمامی امکانات برای برگزاری بدون نقص این انتخابات مهیا شد.

وی بیان داشت: کمیته فناوری ستاد انتخابات استان هرمزگان باید به فرمانداری بندرعباس در زمینه آموزش عوامل اجرایی و فنی انتخابات کمک کند تا ستاد انتخابات شهرستان بدون دغدغه این مهم را به سرانجام برساند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان همزمان با سراسر کشور ۲۸خرداد ماه سالجاری برگزار می شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ۴۵ شهر هرمزگان برای کسب ۲۳۱ کرسی اصلی برگزار می‌شود که ۴۳شهر هیات پنج نفره، یک شهر (میناب) هیات هفت نفره و یک شهر (بندرعباس) نیز هیات ۱۱نفره است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها نیز در هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.