درپی انتشار تصویر پاکبانان در فضای مجازی صورت گرفت؛

عذرخواهی رئیس شورای شهر از پاکبانان بندرعباس

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در واکنش به انتشار تصویر پاکبانان در فضای مجازی، گفت: از پاکبانان بندرعباس به علت اشتباه صورت گرفته عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، فاطمه جراره در خصوص انتشار یک عکس در فضای مجازی از دیدار یکی از اعضای شورا با پاکبانان شهرداری اظهار داشت: متأسفانه تصویری از دیدار یک عضو شورای شهر با پاکبانان عزیزمان در فضای مجازی در حال انتشار است که به دلیل عدم اطلاع رسانی لازم در خصوص واقعیت‌ها، این تصویر حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرده است.

وی افزود: از زمان شروع بکار شورای ششم که از نیروهای جوان و پر تلاش تشکیل شده است طبق روال معمول، اعضا دائماً در حال بازدید و آشنایی با بخش‌های مختلف شهرداری بوده اند که جای تشکر دارد اما در خلال یکی از این بازدیدها، یکی از اعضای شورای شهر در خواست دیدار با پاکبانان شریف شهرداری را داشتند که این دیدار با توجه به شرایط کرونا و حفظ فاصله اجتماعی باید در فضای باز صورت می‌گرفت که در تصویر هم این امر مشهود است اما قطعاً این دیدار می‌توانست به شکل زیباتری انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: اعتقاد دارم املای نانوشته غلط نخواهد داشت، این حجم از دید و بازدیدهای اعضای شورا و فعالیت‌های در جریان، قطعاً خطاهایی را نیز در پی خواهد داشت که بازدید اخیر هم از این امر مستثنی نیست.

جراره در پایان ضمن عذر خواهی از این عزیزان، خانواده‌های محترمشان و مردم شهر بندرعباس افزود: لازم می دانم ضمن پذیرش خطای انجام شده به نیابت از همه همکارانم در شورای شهر بندرعباس از محضر شهروندان بندرعباسی و یکایک پاکبانان شریف و زحمتکش عذرخواهی نموده و در خواست دارم با جلوگیری از انتشار این تصویر بهانه‌ای به دست شبکه‌های معاند و ضد نظام ندهند.