عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: نگاه دوگانه به محلات بندرعباس تغییر کند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نگاه دوگانه به محلات بندرعباس تغییر کند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، فریده عامری ظهر سه شنبه در هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: طبق بند ۲ ماده ۷۱ وظایف شورای اسلامی، تذکر اول ینده به سازمان حمل و نقل ترافیک شهری و اداره برق در خصوص روشنایی برخی از محلات بندرعباس است.

وی عنوان کرد: علائم رانندگی و روشنایی در شهرک پیامبر اعظم وضعیت اسف‌ناکی دارد که باید تجدید نظری در نوع نگاه به این محلات صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که در بندرعباس، شهروند درجه دو نداریم، ابراز داشت: مردم شهرک پیامبر اعظم، دوهزار، کمربندی و شیر سوم همانقدر شهروند شهر هستند که ساکنین گلشهر شهروند هستند.

عامری با بیان اینکه از شهردار درخواست دارم در نگاه توسعه‌ای خود این محلات نیز را مد نظر قرار دهد، تصریح کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری تذکر می‌دهدم؛ تیم بانوان ساحلی در حال قهرمانی است و حق آن نیست که لنگ اسکان آب معدنی باشد. امید داریم شهردار منتخب ضمن اعتماد به بانوان از توان آن‌ها برای مدیریت شهری استفاه کند.

وی مطرح کرد: برای زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهدا درخواست نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر به نام این بزرگواران را دارم.