عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس: رفع مشکلات گذشته محله آیت الله غفاری بندرعباس نیاز به عزم جدی مسئولان دارد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: محله آیت الله غفاری در شهرداری بندرعباس نیاز به عزم جدی برای رفع مشکلات گذشته اش دارد.

به گزارش تیلا نیوز، احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: صبح امروز به همراه شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از محله آیت الله غفاری بندرعباس بازدید کردیم تا در جریان جزییات وضعیت این منطقه از بافت فرسوده بندرعباس پس از وقوع سیل و بارندگی شدید قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه این منطقه از گذشته نیز مشکلات زیادی را در دل خود جای داده که نیاز به یک همت جدی برای برطرف کردن آن هستیم، اظهار کرد: با توجه به عملکرد شهردار جدید بندرعباس و بازدیدهای مستمر از این منطقه عزم جدی برای رفع مشکلات محله آیت الله غفاری در شهرداری بندرعباس دیده می شود.

مرادی با اشاره به اینکه باید شهرداری بندرعباس با کمک بخش خصوصی و همراهی مردم به فوریت به وضعیت این منطقه رسیدگی ورود جدی تری داشته باشد، عنوان کرد: متأسفانه در جریان بارندگی شدید روزهای گذشته تعدادی از منازل این منطقه با آسیب جدی رو به رو شده است که خوشبختانه شهرداری بندرعباس با همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعضای شورای شهر بندرعباس و خیرین نسبت به مرمت و بازسازی آن منازل اقدام کرده و امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت نیز به حالت ایده آل برسد.