عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس: پیگیری تا زمان رفع چالش های اورژانس ۱۱۵ هرمزگان ادامه دارد

رایزنی با سازمان های ذی ربط، جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی هرمزگان امری ضروری است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: رایزنی با سازمان های ذی ربط، جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی هرمزگان امری ضروری است.

به گزارش تیلا نیوز، منصور آرامی صبح امروز (۲۲ تیرماه) در بازدید از مرکز اورژانس ۱۱۵ استان هرمزگان، ضمن تقدیر از پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵ استان، تلاش و مجاهدت شبانه روزی این جهادگران حوزه بهداشت و درمان، بخصوص در شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا را پاس داشت و عنوان کرد: اورژانس ۱۱۵ اولین سازمانی است که در شرایط اضطرار یاری‌گر، بیماران و مرهم، دردمندان است.

وی با بیان اینکه به طور حتم مسئولین، سازمان ها و نهادهای ذی ربط، در راستای عمل به رسالت اجتماعی شان باید در کنار اورژانس ۱۱۵ و یاری‌گر آن باشند، اظهار کرد: رایزنی با سازمان های ذی ربط جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی، تامین یک دستگاه آمبولانس دریایی با قابلیت تردد در آب های آزاد برای شرایط بحرانی، در دستور کار قرار دارد و تا زمان رفع چالش های این سازمان، در کنار اورژانس ۱۱۵ خواهد بود.

همچنین رئیس حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی گفت: امیدواریم که با احساس مسئولیت و پیگیری های نماینده مردم بندرعباس این مشکل مرتفع شود.

دکتر حسین قاسمی بیان کرد: سایر مسئولین در این برهه از زمان که بخاطر پاندمی ویروس کرونا سلامت مردم در مخاطره جدی است در راستای ارتقای سلامت همگانی که از حقوق اولیه مردم است با نظام بهداشت و درمان همراه و یاری رسان باشند.