با کسب ۷ رای موافق؛

«فاطمه جراره» رئیس شورای شهر بندرعباس شد

فاطمه جراره با کسب هفت رای موافق به عنوان رئیس شورای شهر بندرعباس ابقا شد.

به گزارش تیلا نیوز، فاطمه جراره، ظهر سه شنبه رئیس سال نخست ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس، در ابتدای این جلسه، گفت: از هیات رئیسه سال نخست تقدیر و تشکر می کنم که به واقع در طول یکسال گذشته همراهی لازم را انجام دادند تا موضوعات مختلف را بررسی و پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در سال نخست موضوعات مهمی را پشت سر گذاشتیم که بدون همکاری تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس محقق نمی شد، اظهار کرد: اگر صحبتی کرده ام که سبب رنجش دوست عزیزی شده از همین تریبون طلب حلالیت می کنم تا بتوانیم منافع شهروندان را با همدلی و وحدت برطرف کنیم.

جراره با اشاره به اینکه سال دوم ویژه تر خواهد بود زیرا بودجه ای که در نظر گرفته شده توسط خود اعضای شورای ششم تصویب شده و برای تحقق آن نیاز به پیگیری جدی داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شورای اسلامی شهر بتواند در مسیر خدمت به مردم و احقاق حق عموم شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

جراره افزود: از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس تشکر می کنم و با هماهنگی و همدلی اعضای شورای شهر امیدوارم بهترین تصمیمات را برای شهروندان بگیریم.

در این جلسه از بین خانم‌های «فاطمه جراره و فریده عامری» با هفت رأی فاطمه جراره به عنوان رئیس شورای شهر بندرعباس انتخاب شد.

همچنین از بین آقایان «یعقوب دبیری نژاد» و «حسن سالاری»، با ۷ رأی «حسن سالاری» به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.