فرماندار بندرعباس: هیچگونه مجوز تردد در ایام ممنوعیت در بندرعباس صادر نمی شود

فرماندار بندرعباس گفت: هیچ گونه مجوز تردد در ایام ممنوعیت تردد در بندرعباس صادر نمی شود.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، عزیز الله کناری در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان که در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از زحمات کادر درمان، بهداشت، دستگاه‌های همراه کننده و ارگان‌ها اظهار داشت: متأسفانه در وضعیت بحرانی کرونایی قرار گرفتیم و ویروس به گونه‌های مختلفی در حال جهش یافتن و قدرت گرفتن است که باید همگی کمک کنیم تا باراهکارها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا کشور و استان بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی گفت: طبق مصوبات ستاد کرونای کشور ممنوعیت ترددها یک ضرورت است و از امروز دوشنبه ادارات و اصناف تا شنبه تعطیل هستند و از مردم درخواست می‌شود در ایام تعطیل در منازل خود بمانند و از تردد غیر ضروری در شهر خودداری و به روستاها و خارج از شهرستان نروند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: بخشداران باکمک دهیاران و بسیج روستا ورود و خروجی روستاها را کنترل کنند تا با مشکلی در سطح روستاها مواجه نشویم.

کناری عنوان کرد: ادارات و اصناف با راهکارهای لازم از مراجعه حضوری مردم جلوگیری کنند تا بدون مراجعه حضوری کارهایشان انجام شود و حوزه انتظامی و سپاه نیز امنیت مراکز تزریق واکسن عمومی را تأمین نمایند و مراکز تزریق واکسن عمومی باید تجهیزات لازم را بطور کامل داشته باشند خصوصاً باتوجه به فصل تابستان سیستم سرمایشی به میزان کافی ضروری است.

کناری تصریح کرد: باید ورودی‌های شهرستان و روستاها کنترل شود تا مسافران و افراد غیر ساکن وارد شهرستان نشوند و کلیه پارک‌ها، بوستانها و سواحل نیز در این ایام تعطیل هستند.