فرماندار: شورای جدید حاجی آباد مشکلات مانده را با همگرایی برطرف کنند

فرماندار حاجی آباد، خدمت به مردم را در اولویت کار شورای جدید این شهرستان دانست و گفت: شورای جدید مشکلات مانده را با همگرایی و خرد جمعی برطرف کنند.

به گزارش تیلا نیوز، حمید جهانگیری روز شنبه در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی حاجی آباد با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات اظهار کرد: به رغم همه تلاش‌های دشمنان برای حضور نیافتن مردم در انتخابات شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات بودیم.

وی با بیان اینکه شوراها باید مظهر تجلی وحدت و همدلی در راستای توسعه همه جانبه روستاها باشند، گفت: پرهیز از اختلاف نظر و تکیه بر اتحاد در مسیر خدمت به مردم،زمینه حرکت در مسیر رفع مشکلات را فراهم می‌کند.

فرماندار حاجی آباد افزود: در شورای پنجم کارهای خوبی انجام شد و شورای ششم با جدیت پیگیری امور اهالی روستاها باشد.

جهانگیری، تلاش و جدیت در حیطه قانونی یکی از مهم ترین توصیه ها به اعضای شورای شهرها و روستاها عنوان کرد و ابراز داشت: تعامل سازنده می تواند بهترین راهبرد در راستای رفع مشکلات باشد.

وی اضافه کرد: توجه به مطالبات مردم و تعامل سازنده با ادارات و نهادها می‌تواند بخشی از مشکلات روستاها را رفع که این مهم باید به درستی صورت گیرد و از آنجاییکه دهیاران بازوی توانمند شوراها هستند باید هرچه سریع تر نسبت به انتخاب آنها اقدام شود.