فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس: ویژه برنامه وارثان اربعین هفته دفاع مقدس درساحل بندرعباس برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه وارثان اربعین در ساحل غدیر بندرعباس زیرپرچم برگزار می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز، سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری روز یکشنبه در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا افزود: این برنامه همزمان با شب اربعین حسینی با حضور مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با نمایش بسیجیان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: مراسم شبعر و خاطره گویی، تجلیل از رزمندگان، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، همایش لاله های گردان ۴۲۲ با حضور رزمنده های هرمزگانی این گردان در دوران جنگ و همچنین رزمایش کمک مومنانه توسط گروه های جهادی و پیشکسوتان بسیج از دیگر برنامه‌های مهم بسیج بندرعباس در هفته دفاع مقدس است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس اظهارداشت: همه ساله هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم و امسال نیز در مجموع بیش از ۲۵۰ برنامه در سطح شهرستان بندرعباس پیش بینی شده است.
وی یادآورشد: هفته دفاع مقدس یادور رشادت و ایثارگری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است که بسیاری از بسیجیان، ارتشیان، سپاهیان و مردم عزیز ما با تمام وجود با شجاعت و اخلاص ایستادند.
سرهنگ پاسدار ماندگاری ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس هشت سال در مقابل زورگویان و مستکبران که در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اروپای خائن و کشورهای عربی خائن بودند، توانستیم ایستادگی کردند و اجازه ندادند که نظام ما دجاخر خدشه ای شود.