لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور؛

فولاد هرمزگان در نخستین بازی ۷ گل زد

تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان موفق شد در نخستین دیدار از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در گناوه با نتیجه هفت بر سه از سد هاکان کرمانشاه عبور کند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرآنلاین، در این دیدار امیرحسین حمزه پور دوبار، امیر محمد کریمی دوبار، طاها پور راست دوبار و امیر حسین دهقانی برای نماینده هرمزگان موفق به گلزنی شدند.

جوانان فولاد هرمزگان در دومین دیدار خود امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه از ساعت ۱۷ به مصاف شهرداری چلیچه می رود. تیم فولاد هرمزگان در این فصل مهدی شهبازی را به عنوان مدیر تیم، بهروز سلطانی زاده را به عنوان سرمربی، حمید رضایی پور به عنوان مدیر فنی و سجاد آشوری، داوود بویه، حمید رئیسی را به عنوان مربی، محسن ضمیری به عنوان پزشکیار و مهدی مهرجو را به عنوان تدارکات در ترکیب کادرفنی خود دارد.
آرشام قلندری، عبدالعظیم پزشک، امیر حسین حمزه پور، امیر حسین دهقانی، عبدالله پسادیده، وهاب غلامی، محمد امین خورشید نژاد، طاها پورراست، عمران علاف زاده، مبین عبدالله پور، محمدهادی امیری، محمد عرفان اسمعیل زاده، سعید رضا عالی پور، امیر محمد کریمی پور، محمد جواد حیدری، نیما دریایی نژاد، علیرضا مولد زاده و سام پیلک بازیکنان فولاد در این دوره از مسابقات هستند.

این مسابقات در دو گروه و هر گروه به میزبانی یک تیم به صورت مجتمع برگزار و در پایان دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی شده تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.