قطع سهمیه گازوئیل ۵ جایگاه سوخت با دستور قضایی در هرمزگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از قطع سهمیه گازوئیل ۵ پمپ بنزین متخلف با صدور دستور قضایی خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از چرخه قانونی سوخت ، دستور ویژه قضایی جهت قطع سهمیه گازوئیل جایگاه های متخلف صادر شده است.

وی تصریح کرد: در قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، جایگاه های متخلف شناسایی می شوند و بر این اساس ضمن تشکیل پرونده کیفری ، به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هرمزگان دستور داده شده است تا با توجه به احراز تخلفات ۵ جایگاه عرضه سوخت و پمپ بنزین در مناطق مختلف استان، فوراً و تا اطلاع ثانوی نسبت به قطع سهمیه گازوئیل آنها اقدام نماید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان برخی تخلفات انجام شده توسط این پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت را مواردی چون؛ غیر فعال نمودن دوربین های نظارتی و عدم اصلاح جانمایی و کیفیت تصویر برداری آنها، سوء‌استفاده از کارت های سوخت در حضور اپراتورها، کشیدن نازل سوخت به داخل کابین به منظور،همکاری با قاچاقچیان سوخت ،تسهیل امر قاچاق و اقداماتی از این دست و به طور کلی عدم مدیریت جایگاه جهت جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.

این مقام قضایی همچنین تأکید کرد: قطع سهمیه این جایگاه ها فقط مربوط به گازوئیل می باشد و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای مردم، سهمیه بنزین آنها همچنان پابرجاست و سهمیه گازوئیل آنها نیز جهت عرضه به نزدیک ترین جایگاه مجاور تحویل داده می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه به تعدادی از جایگاه های متخلف نیز با تعیین ضرب‌الاجل تذکرات لازم داده شده است، اظهارداشت: در صورت تکرار تخلفات، سهمیه گازوئیل این جایگاه ها نیز قطع خواهد شد.