مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: فولاد هرمزگان پیشتاز در ثبت رکوردهای فولادی در کشور است

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در فولاد هرمزگان به دنبال ایجاد توسعه و زیرساخت ها هستیم که این مهم با تلاش تمامی کارگران مجموعه و همراهی مسئولان استان همراه می شود.

به گزارش تیلا نیوز، عطااله معروفخانی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه شرکت فولاد هرمزگان، افزود: اگر همراهی دوستی استاندار هرمزگان و مرادی نماینده هرمزگان در مجلس نبود، امسال که قطع برق و گاز صنایع فولادی کشور را آسیب زد، با کمترین مشکل در این زمینه مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه عملکرد فولاد هرمزگان و ثبت رکوردها در تمامی حوزه ها سبب شده در بین تمامی فولادی های کشور می درخشیم، تصریح کرد: کارگران هرمزگانی نجیب در سخت ترین شرایط آب و هوایی تلاش می کنند تا این رکوردها ثبت شود.

معروفخانی با اشاره به اینکه اگر امروز شاهد آغاز چهار توسعه ای فولاد هرمزگان هستیم به همت طیب نیا در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بوده است، اظهار کرد: از زمان حضورش در صدر فولاد مبارکه اصفهان، دستور تسریع آغاز اجرای طرح های توسعه ای در فولاد هرمزگان را صادر کرد.

وی با بیان اینکه در ماه های آینده طرح های بزرگتر و مهمتر را در استان هرمزگان آغاز می کنیم، عنوان کرد: فلسفه وجودی فولاد مبارکه ایجاد توسعه ها و زیرساخت های صنعتی کشور است که در هرمزگان در حال پیاده شدن است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه این طرح های توسعه ای سبب افزایش اشتغال در استان هرمزگان می شود، خاطرنشان کرد: در فولاد هرمزگان به دنبال ایجاد توسعه و زیرساخت ها هستیم که این مهم با تلاش تمامی کارگران مجموعه و همراهی مسئولان استان همراه می شود.

وی در پایان احداث مدول سوم تولید آهن اسفنجی، احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی، احداث سیلوهای ذخیره آهن اسفنجی و احداث مگامدول احیا مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز چهار پروژه توسعه ای این شرکت عنوان کرد.