مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان: حدود ۱۰ هزار خانوار رودانی از نعمت گاز برخوردار شدند

با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه سی ان جی( CNG ) را به‌دنبال دارد.

طرح گازرسانی به حدود ۱۰ هزار خانوار شهر رودان عصر پنجشنبه با حضور استاندار هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تیلا نیوز، مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این طرح شامل اجرای ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی بوده که با هزینه ۴۷۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

فواد حمزوی افزود: با جریان یافتن گاز طبیعی و استقبال شهروندان رودانی از این نعمت خدادای، امیدداریم شاهد کاهش مشکلات و دغدغه مردم این منطقه برای تهیه سیلندر از و سایر سوخت‌های مایع باشیم.

وی بیان داشت: با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه سی ان جی( CNG ) را به‌دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان اظهارداشت: شرکت گاز استان هیچ گونه دخل و تصرفی درخصوص تهیه و توزیع سیلندرهای گاز نداشته و تمام تلاش همکاران ما در این شرکت، ایجاد بسترهای لازم جهت رفاه و امنیت بیشتر و بهتر برای شهروندان هرمزگانی با استفاده از گاز طبیعی است.

افتتاح سه طرح خدماتی و زیربنایی با هزینه یک هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال و بازدید از ۲ طرح صنعتی و کشاورزی شهرستان رودان از جمله برنامه‌های استاندار هرمزگان در سفر عصر پنجشنبه به شهرستان رودان است.