مدیرکل آموزش وپرورش استان: ۸۵ درصد ازدانش آموزان بدو ورود به دبستان هرمزگان مورد سنجش قرار گرفتند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از ۳۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بدو ورود به دبستان در استان برابر با ۸۵ درصد مورد سنجش قرار گرفتند.

به گزارش تیلا نیوز، ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه در نشست ستاد ثبت نام آموزش وپرورش هرمزگان افزود: در سالجاری نزدیک به ۴۰ هزار دانش آموز هرمزگانی بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار گیرند که تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز دیگر نیز نوبت دهی شده اند.

وی بیان داشت: میزان ثبت نام دانش آموزان هرمزگان از میانگین کشوری بالاتر است و به علت مشکلات سامانه پادا و سیدا، آمارگیری دقیق میزان ثبت نام در حال حاضر مقدور نمی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در راستای پیگیری و اجرای مطلوب ثبت نام دانش آموزان، تا کنون بیش از ۹۶ بازدید استانی از روند ثبت نام در مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش صورت گرفته است.

بیت الهی یادآورشد: باتوجه به اینکه سیاست بر آموزش‌های حضوری با تاکید بر انجام زیرساخت‌های بهداشتی است، مدارس کم جمعیت اختیار برگزاری آموزش‌های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و آموزش دیگر مدارس نیز به صورت حضوری و مجازی خواهد شد ولی برای بازگشائی، تابع دستور ستاد ملی کرونا هستیم.

وی، فراهم شدن زیرساخت‌های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزام های برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.