مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه اینکه شرایط کرونا درکشور عادی نیست برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه در همه مقاطع تحصیلی تابع سیاست‌ها و تصمیم‌های ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش تیلا نیوز، ایرج بیت اللهی اظهار کرد: از آنجایی که سیاست بر آموزش های حضوری با تاکید بر انجام زیرساخت های بهداشتی و امکان فاصله گذاری است لذا مدرسه های روستایی و کم جمعیت اختیار برگزاری آموزش های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و آموزش دیگر مدرسه ها نیز به صورت تدریجی به سمت حضوری یا ترکیبی از حضوری و مجازی خواهد شد.

وی فراهم شدن زیرساخت های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و بیان داشت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدرسه و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزام های برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دغدغه اصلی خانواده ها سلامت فرزندانشان است که برای ما نیز به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است و ما نمی توانیم نسبت به دغدغه والدین بی توجه باشیم.

بیت اللهی در پایان گفت: همه باید کمک کنند از جمله آموزش و پرورش خانواده ها، رسانه ها، سازمان و نهادها به این آسیب کمک کند که بتوانیم شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم و به خانواده ها اطمینان دهیم در عین اینکه نگرانی ها را درک می کنیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت دانش آموزان را تضمین می کنیم امر به توجه آموزش با کیفیت نیز مدنظر ماست.