مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان: یک هزار و ۹۰۰ شغل به همت بنیاد برکت و احسان در هرمزگان ایجاد شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از مهمترین اهداف این ستاد است، گفت: امسال بیش از یک هزار و ۹۰۰ شغل توسط بنیاد برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان ایجاد شده است.

به گزارش تیلا نیوز، منوچهر دانشمند در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری هرمزگان که با حضور استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شمار شغل در قالب اعطای تسهیلات با رقمی بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال توسط این دو نهاد ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته نیز بیش از ۸۰۰ طرح توسط بنیاد برکت در سطح استان هرمزگان در شهرستان‌های بشاگرد، سیریک و میناب افتتاح و به بهره‌برداری رسید که عمده طرح‌ها مربوط به رسته‌های شغلی پرورش دام سبک و سنگین، کشاورزی، مشاغل فنی و خدماتی و کارگاهای تولیدی و تولیدی پوشاک بوده است.

دانشمند بیان داشت: براساس منویات و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق محروم را با هدف محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی ، اشتغال پایدار و برقراری عدالت اجتماعی در این مناطق به عنوان هدف و اولویت اصلی در دستور کار داریم و در این راستا همه تلاش خود را انجام می دهیم.

در این مراسم خانواده محیط بان «شهید حسن‌نژاد»، خانواده مدافع سلامت «شهیده آرزو باهو» و محمدرضا رستمیان، زهرا محمودی و علی غلامشاهی به‌عنوان مجریان بنیاد برکت مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین مقداد صفری پور از بندرلنگه، عبدالرسول باستین، محمود نظری، فرحناز رشکن و نجمه سارانی از بندرعباس، ابراهیم سیاحی از رودان، مرتضی شعبانی، دکتر محمود صباحی زاده، سجاد حیدری و عیسی طهماسب پور افشار از حاجی آباد، علی کرمشاهی و سید مجتبی موسوی از میناب، مجتبی سلیم از بستک، ایوب صابری، محمد دانشمند و سعید علی بخشی دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان به‌عنوان نمایندگان گروه‌های جهادی فعال استان و فعالان اجتماعی با اهداء لوح سپاس و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.