مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس خبر داد: اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی خور نایبند

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی خور نایبند(نابن) در آستانه شروع فصل بارندگی خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، عملیات لایروبی و پاکسازی خور نایبند(نابن) با توجه به شروع فصل پاییز، توسط نیروهای خدوم خدمات شهری در حال انجام است.

مهدی احمدی گفت: این طرح با هدف رعایت بهداشت، روان سازی، جلوگیری از بوی نامطبوع و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی معابر اجرایی گردیده است. نیروهای خدمات شهری منطقه دو، در جهت پیشگیری از وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر طبق برنامه‌ریزی و الویت‌ بندی های صورت گرفته، لایروبی خورهای سطح منطقه را انجام خواهند داد.

وی افزود: لایروبی خور نایبند( نابن) در حد فاصل ساحل تا بلوار امام حسین(ع) با استفاده از ماشین آلاتی از جمله لودر، بیل مکانیکی، مینی لودر و پنج دستگاه کامیون در حال انجام است. همچنین شایان ذکر است کانال‌های دفع آب، روزانه لایروبی و پاکسازی می شوند.

احمدی یادآور شد: در سال گذشته با توجه به بارندگی های بسیار و اقدامات پیش بینی شده در جهت لایروبی و پاکسازی، خوشبختانه مشکلاتی از قبیل سیلاب و آب‌گرفتگی خورها و کانال‌های دفع آب سطحی در سطح منطقه نداشتیم.

مدیر منطقه دو در آخر اضافه کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم از تخلیه ضایعات و پسماند در کانال‌ها خودداری و در ساختن شهری پاک شهرداری را یاری نمایند.