مردم هرمزگان علاوه بر وضعیت فوق بحرانی کرونا، باید دمای بالای ۵۰ درجه نیز تحمل کنند / اعمال خاموشی های وزارت نیرو سبب به ستوه آمدن شهروندان شده است

وزارت نیرو مشخص نیست از چه برنامه ای برای اعمال مدیریت بهینه مصرف استفاده می کند که بیشترین خاموشی ها در استان هرمزگان بوده و روز گذشته در برخی مناطق بیش از سه بار در سه مقطع زمانی شاهد بی برقی بودیم.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: وزارت نیرو باید در مدیریت مصرف برق و اعمال خاموشی ها بین استان های کشور تفاوت قائل شود نه آنکه همه را به یک چشم ببیند.

به گزارش تیلا نیوز، احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: مردم هرمزگان این روزها علاوه بر قرمز بودن کرونایی و وضعیت فوق بحرانی خود باید دمایی بالا ۵۰ درجه را در جای جای استان تحمل کنند اما اعمال خاموشی های وزارت نیرو سبب به ستوه آمدن شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه تا چه زمان باید مردم مظلوم هرمزگان اینچنین بازیچه عدم مدیریت صحیح مدیران بالا دستی باشند، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو مشخص نیست از چه برنامه ای برای اعمال مدیریت بهینه مصرف استفاده می کند که بیشترین خاموشی ها در استان هرمزگان بوده و روز گذشته در برخی مناطق بیش از سه بار در سه مقطع زمانی شاهد بی برقی بودیم.

مرادی با اشاره به اینکه مدیریت برق کشور همه را به ستوه آورده است، اظهار کرد: هرچه زودتر باید وزارت نیرو فکری به حال این وضعیت کند و از استاندار می خواهیم تا حصول نتیجه کافی و جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم در مدت باقیمانده از فعالیتش باید مدیریت صحیح را در دستور کار قرار دهد زیرا وضعیت هرمزگان بحرانی است و اینچنین اقدامات تنها سبب آسیب رساندن به مردم می شود، افزود: این مدیریت ناصحیح هزینه های سنگینی را هم به شهروندان و هم به فرایند تولید تحمیل می کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دولت شرعا و اخلاقا ملزم به جبران خسارات مردم است، تصریح کرد: کاش مسئولان مرکز نشین یک روز را در بی برقی در هرمزگان سپری می کردند تا درک درستی از وضعیت مردم این استان داشته باشند.