معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: عادی انگاری کرونا زنگ خطری برای شروع موج دیگر آن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تشویق و ترغیب مردم برای دریافت واکسن کرونا رسالت مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار اعضای شورای اطلاع رسانی استان برای ایجاد ایمنی نسبی در برابر کرونا، قرار گیرد.

به گزارش تیلا نیوز، علی رئوفی صبح امروز (۸ شهریورماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص کرونا، عنوان کرد: عادی انگاری در جامعه نسبت به کرونا زنگ خطری در زمینه طغیان مجدد بیماری است و اصحاب رسانه در ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به این ویروس مهلک رسالت خطیری دارند.

وی در همین خصوص افزود: اطلاع رسانی ها و آگاهی بخشی ها به همراه تلاش های اعضای ستاد کرونا و کادر درمان در افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دو هفته های اخیر نقش مهمی داشت که قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تشویق و ترغیب مردم برای دریافت واکسن کرونا رسالت مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار اعضای شورای اطلاع رسانی استان برای ایجاد ایمنی نسبی در برابر کرونا، قرار گیرد.

رئوفی بیان کرد: به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی عزاداران سید و سالار شهیدان در این ایام شاهد کاهش آمار مبتلایان در هرمزگان بود و این مهم در فضای جامعه به خوبی اطلاع رسانی نشد.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز ماه محرم موجی از تخریب ها علیه عزاداران در فضای جامعه حاکم بود ولی عزاداران در عمل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی زمینه ساز کاهش آمار مبتلایان و بستری ها در جامعه شدند که قابل تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: در هرمزگان اقدامات بزرگی در بخش های مختلف صورت گرفته است و این اقدامات به خوبی از سوی رسانه ها پوشش داده نشده است در حالی که اخبار منفی به سرعت در فضای جامعه نشر داده می شود.

رئوفی گفت: اصحاب رسانه در پاسخ به موقع شبهات و بی اثر کردن شایعات دشمنان با توجه به تخصص کاری جایگاه مهمی دارند که ضروری است در این عرصه ها پر رنگ تر ظاهر شوند.