منصور آرامی: انتخاب استاندار بومی یکی از مطالبات مردم هرمزگان است

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: انتخاب استاندار بومی یکی از مطالبات مردم هرمزگان است.

به گزارش تیلا نیوز، منصور آرامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معیارهای انتخاب استاندار جدید هرمزگان، اظهار کرد: مطابه مردم هرمزگان از دولت سیزدهم انتخاب استانداری متناسب با ملاک‌ها و معیارهای مورد تاکید از جمله کارآمدی، فسادستیزی، توانمند، عدالت‌محور و مردم‌دار است.

وی ادامه داد: پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و هم‌گام شدن با گام دوم انقلاب از دیگر مشخصه‌هایی است که می‌تواند در موفقیت استاندار جدید هرمزگان نقش مهمی داشته باشد و ما به عنوان نمایندگان مردم نیز در حیطه وظایف همراهی و همکاری خود را برای تحقق اهداف اعلام می‌کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: استان هرمزگان یک استان دریایی محسوب می‌شود و به دیدگاه من، نماینده عالی دولت سیزدهم در استان هرمزگان باید نقش ویژه‌ای را برای استفاده از ظرفیت‌های دریایی در توسعه در نظر بگیرد.

آرامی افزود: سرمایه‌گذاری و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنایع دریایی، گردشگری دریایی، ترانزیت کالا، توسعه بنادر، توسعه و تجارت می‌تواند تاثیر ملی داشته باشد و تمام کشور از منافع آن بهره‌مند شوند.

وی مطرح کرد: کشاورزی و معادن از دیگر ظرفیت‌های هرمزگان است که بری تحقق توسعه پایدار نیاز است به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تقویت نیروی انسانی هرمزگان را در راستای تقوی، ت نیروی انسانی کشور دانست و تشریح کرد: تقویت نیروی انسانی یکی از الزامات توسعه در هر منطقه‌ای است که به همراه توسعه اقتصادی، فرهنگی و … باید مد نظر قرار گیرد.

آرامی گفت: انتخاب استاندار بومی یکی از مطالبات مردم هرمزگان است اما اگر تصمیم هیات دولت انتخاب دیگری باشد با تمام توان برای موفقیت دولت تلاش خواهیم کرد اما تصمیم‌گیر در انتخاب مدیران از جمله استاندار، دولت مستقر است.