منصور فرهادی: بدنبال راه اندازی مدرسه تابستانه نفت هستیم

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: بدنبال راه اندازی مدرسه ی تابستانه نفت هستیم.

به گزارش تیلا نیوز، منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان صبح امروز در دیدار با محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در حال شکل گیری یک گروه جهادی علمی در دانشگاه هستیم، گفت: بر اساس ماموریتی که تعریف کرده ایم آموزش و پرورش نیز می تواند از این ظرفیت علمی استفاده نماید.

وی با اشاره به اینکه بدنبال راه اندازی مدرسه تابستانه نفت با همکاری دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش در صنایع نفت استان هستیم، افزود: در این ظرفیتی که ایجاد می‌شود، اعضای هیات علمی دانشگاه و نیروهای جهادی علمی تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می دهند.

دکتر فرهادی، هدف از برگزاری کارگاه های علمی را، تقویت آموخته های تئوری دانشجویان و دانش آموزان برشمرد که در آینده کاری خود موفق تر عمل کنند.

در ادمه این دیدار محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و با تفاهم نامه و تعاملی که در آینده بین این دو نهاد علمی منعقد می شود، اظهار داشت: با همکاری مشترک اهداف مهمی برای رشد و تعالی این مجموعه‌ها رقم خواهیم زد.

قویدل با اشاره به اینکه در بحث توانمند کردن نیروی انسانی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور بهره خواهیم برد، خاطر نشان کرد: در حوزه علوم انسانی و کنکور نیاز به حمایت بیشتری داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ارتباط بین دانشگاه و آموزش و پرورش را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: رشته های جدیدی را در هنرستان ها توسعه خواهیم داد که در بحث رشته های بین رشته ی که مورد نیاز بازار کار و صنایع استان می باشد در این زمینه مهم حرکت خواهیم کرد.