نتایج جذب مدرس حق التدریس علمی کاربردی اعلام شد

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس سال ۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس فراخوان سال ۱۴۰۰ در هیات‌های اجرایی معین در استانها، بررسی نتایج در دبیرخانه هیات اجرایی جذب و تایید نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

دکتر فتحیان در ادامه اظهار داشت: در فراخوان جذب متقاضیان حق التدریس مراکز آموزش علمی کاربردی سال ۱۴۰۰ که از طریق سامانه جام در سراسر کشور انجام شد، ۳۸ هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، حدود ۱۷ هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از این متقاضیان به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند و از این تعداد حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و برای آنها کد مدرسی صادر می‌شود.

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیانی که به نتایج اعتراض داشته باشند می‌توانند به مدت یک هفته با ورود به سامانه جامع جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی jam.uast.ac.ir اعتراض خود را ثبت نموده و موضوع را از طریق واحد استانی مربوطه پیگیری کنند.

دکتر فتحیان در خاتمه گفت: نحوه جذب مدرسین آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری نیز متعاقبا اعلام می شود.