نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد هرمزگان تا اول مهر مشخص می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: نحوه برگزاری کلاس‌های درس این دانشگاه با توجه به شیوع کرونا و انجام واکسیناسیون در این استان، تا هفته اول مهر ماه مشخص می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز، آتسا پارساپور اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد زیرساخت های آموزش غیر حضوری سرمایه گذاری خوبی کرده که پس از پایان دوره کرونا هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی این دانشگاه را با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده می‌توان به صورت حضوری و یا نیمه حضوری برگزار کرد که به احتمال فراوان کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری باشد و دانشجویانی مناطق دور از دانشگاه محل تحصیل در صورت تمایل می‌توانند در دانشگاه محل اقامت خود مهمان شوند.

وی اضافه کرد:‌ برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی هم به احتمال فراوان کلاس‌های درس به صورت تلفیقی از آموزش‌های حضوری و برخط برگزار شود تا مساله‌ای در زمان شیوع کرونا ایجاد نشود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی این دانشگاه هستند، اظهار داشت: واکسیناسیون استادان، کارکنان و دانشجویان آغاز شده و بایستی امیدوار بود شرایط برای برگزاری کلاس‌های حضوری در تمام مقاطع فراهم شود.