نظر مجمع نمایندگان درباره انتصاب مهدی دوستی چیست؟

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هیچ مشورتی در انتخاب استاندار هرمزگان با مجمع نمایندگان نشد و ما در آئین معارفه شرکت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در بحث انتخاب و انتصاب استاندار هرمزگان انسجام صحیح و درستی با نظری واحد و بدون اختلاف در بین مجمع نمانیدگان هرمزگان در مجلس وجود داشت و آن تأکید مجمع نمایندگان بر استفاده از نیروهای بومی و درون استان هرمزگان بود.

وی افزود: به همین علت بدون دخالت در کار دولت تنها مطالبات و انتظارات مردم از دولت به وزیر کشور منتقل شد و یکی از مهمترین خواسته های به حق مردم استفاده از نیروی بومی و استفاده از مستعدین هرمزگان در رأس استانداری هرمزگان بود.

نماینده مردم هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت علی رغم قولی که در سه جلسه مجمع نمایندگان هرمزگان با وزیر کشور داد، به وعده‌اش عمل نکرد و دولت با این شیوه انتخاب و عدم مشورت با مجمع نمایندگان بی‌حرمتی کرده است.

مرادی خاطرنشان کرد: با این شرایط هیچ یک از اعضای مجمع نمایندگان در آئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان شرکت نکرده و همچنین در سفر احتمالی رئیس جمهور به استان هرمزگان، ایشان را همراهی نمی‌کنیم مگر اینکه نظر مردم از سوی دولت جلب و رضایت مردمی در این خصوص کسب شود.

وی همچنین گفت: از استاندار معرفی شده شناختی نداریم و هیچ رزومه‌ای از مهدی دوستی به مجمع نمایندگان داده نشد.