نماینده بندرعباس: اوضاع تحت کنترل است / بیشتر خسارات به منازل و ساختمان‌ها وارد شده است

یک عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با حضور به موقع نیروهای امدادی و هلال احمر اوضاع در استان تحت کنترل بوده و ابعاد خسارات وارده در حال بررسی است.

ایسنا: یک عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با حضور به موقع نیروهای امدادی و هلال احمر اوضاع در استان تحت کنترل بوده و ابعاد خسارات وارده در حال بررسی است.

منصور آرامی درباره آخرین وضعیت بندرعباس پس از وقوع زلزله، بیان کرد: ما شاهد وقوع دو زلزله ۶.۴ و ۶.۳ در سطح استان هرمزگان بودیم که حتی در برخی از استان های اطراف نیز احساس شد. آنچه که تاکنون برآورد شده تخریب ساختمان ها، منازل، دیوارها، تیرهای برق و ریزش کوه است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما خوشبختانه تاکنون به جز یک مورد فوتی بر اثر سقوط تیر چراغ برق در بندرعباس گزارش دیگری در این زمینه نداشتیم و بیشتر گزارشات حاکی از شکستگی های دست و پا است. لازم است ابعاد کامل این حادثه با دقت مورد بررسی قرار گرفته و خسارات وارده به منازل مسکونی و ساختمان ها به طور دقیق ارزیابی شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اکنون مدیران هلال احمر، استاندار و بنده به عنوان نماینده مردم در مناطق زلزله زده حاضر شده و ان شاءالله تا فردا خسارات به طور دقیق ارزیابی می شود. اکنون اوضاع تحت کنترل بوده و مشکلی در دسترسی به آب و برق وجود ندارد. با توجه به تعدد روستاها ابعاد این حادثه باید با دقت دنبال شود تا خسارات به طور دقیق برآورد شود.